SUNDAY

Hej! Vilken skön lugn helg det har varit. Jag har bara tagit det lugnt med vin vän Anna & Amanda, det har varit jättemysigt och trevligt. Vakade upp hos Anna imorse, har svårt att somna borta hos folk sådär men inatt sov jag riktigt skönt.

Kom nästan precis hem från farmor. Hon bjud på 2 rätters lunch idag. Förrätten var hennes underbara räksoppa, käkade mig nästan mätt på den. Andra rätten var fläskfile inlindad i bacon till det var till potatis sås och god sallad. Så nu är jag rikigt mätt kan jag säga.

Är himla sugen på att gå på bio ikväll. Vill se filmen Safe House, den sägs vara jättebra. Han som spelar huvudrollen ( Denzel Dashington ) är en utav mina favorit skådespelare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0