HEI

Hej! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det inge vidare alls, ligger hemma från jobbet och är fått den där hemska influensan. Är så snuvig, har ett tryck i huvudet som känns bakom ögonen och i käkarna,  har ont i öronen och är helt rostig i halsen. Men jag har klarat mig från feber iallafall! Allt började redan från i onsdags då jag kände mig tjock i halsen och var snuvig.
 
Annars så letar jag lägenheter, men det är så sjukt svårt att få tag i nån. Känner att jag vill komma bort hemifrån nu nu nu, känna att man kan komma hem och vara ensam när man mår dåligt eller behöver lugn och ro! Men jag kommer sakna mamma & jocke, absolut!

Nu ska jag bädda ner mig en stund igen. Fy för sånt här! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0