TORSDAG

Ännu en kanon dag på jobbet! När jag slutade så åkte jag direkt till stan en sväng. Kände att jag behövde spendera lite pengar fast jag iegentligen inte borde. På stan träffade jag Ida och sedan gick vi tillsammans och kikade runt lite. Mycket bra köp gjorde jag idag. Efter stan gick vi vidare hem till mig och satt och pratade & hade det trevligt. Ida åkte hem för en liten stund sen och jag ska strax borsta tänderna och krypa ner i sängen. Imorgon så kommer mina små syskon till pappa, måste gå dit och pussa och krama på dom :*

Imorgon är det fredag! Dagarna går så fort. Ska bli så skönt med helg :)




linne/skjorta
leggins
skinnjacka
eyliner
hårspray
foundation svampar
halsduk


dagen outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0