TISDAG

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag själv mår jättebra! Vaknade upp för en liten stund sen. På jobbet idag kunde inte gå bättre. När vi startade med att skicka ut matlådo, sallad och bröd till 10 företag så blev det för mycket för mig, skulle ha koll på massa och jag grejade inte det riktigt, så en annan kollgea fick ta ansver för allt det där. För några månader sen flyttade hon till Spanien och då tog kollegan Maja över (hon står i kassan annars) men nu när alla elever har börjat har hon inte riktigt tid så med tiden har jag lärt mig och nu har jag hand om all packning som ska skickas iväg. Jag har koll på allt som ska göras och inget går fel, det känns riktigt rikitgt kul!

Nu ska jag sätta mig i köket och prata lite med mamma. Kram sålänge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0