SÖNDAG

Hallå på er! Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit jättebra & rätt lugn. Gick och la mig rätt skapligt igår och det var verkligen jätteskönt, va rätt seg och trött hela lördagen. Vaknade imorse av att jag va jättesnuvig. Nu har jag nog varit sjukt i flera månader, haft ont i halsen hur länge som helst, som brukar komma tillbaka då och då, något med mandlarna tror jag. Nu kommer en till förkyldning, inte alls kul!

Om en liten stund ska jag möta upp min storasyster. Vi ska gå och köpa hem oss thaimat till Idol ikväll. Ska bli så himka gott. Kina och thaimat är min favoritmaträtt, det bästa som finns.


min underbara vän Ida & jag i fredags.


Kommentarer
Postat av: IDA

Love you!!

2011-09-11 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0