SÖNDAG

Sov så himla gott i natt. Vaknade inte en ändaste gång på tolv timmar! Åkte till Amanda vid två i eftermiddags och kom nyss hem för en liten stund sen. Vi har bara degat i soffanheka dagen och pratat, kollat på idol och ätit gott. Ligger och tänker och hoppas på att jag får lägenheten. Har redan börjat kolla på lmöbler, så jäkla kul! jag bara längtar. Den lägenheten jag mest vill ha är Amandas tvåa, den är så himla fin och stor. Låg där i soffan och fantiserade om hur jag skulle ha det om jag hade den lägenheten haha. 

Nu ligger jag i sängen och kikar runt lite. Finns så mycket man vill ha så det är galet. En ny dag på det fantastiska jobbet imorgon, ser framemot det. Godnatt på er, kram!


jag vill ha en stor skön soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0