ONSDAG

Hej! Jobbet idag gick jättebra lugnt och skönt utan eleverna, inte lika stökigt. Kommer nog bli jättefint och mysigt när vi får allt på plats. Innan jag gick hem hämtade jag mitt paket som har kommit sen när jag kom hem hoppade jag ner i ett skönt bad och somna en timme.
 
Nu har jag dragit på mig en skön gick tröja från bikbok, precis värmt maten och ska äta sen går jag iväg mot Amanda och tillbringar kvällen där, ska nog ta med mig en bra film :)
Kram.

detta var det som låg i paketet.

Vete och vegetabiliskt protein samt fukt, tränger in på djupet i hårstrået, lämnar en mjuk och silkig känsla. Lugnar ner ett frissigt hår.

  • Fuktavisande – bevarar frisyren vid fuktigt väder
  • Reducerad torktid – Super Skinny komplexet trycker ut överflödigt vatten och gör hårstrået smalare
  • Värmeskydd – Skyddar mot slitage på hårstrået av värmeverktyg
  • Lätt utredande
  • Glans

    Luktar så underbart gott, melon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0