MEMORIES

Nu är jag hemma igen. Vi satt och käkade, pratade och lyssnade på skön musik. Amanda gick sen till ginatrico för att lämna tillbaka ett par jeans som gått sönder och jag bestämde mig för att stanna kvar hos henne. Redte mig upp från soffan och började städa hennes lägenhet, diskade röjde undan lite och gick ner med soperna. När hon kom hem blev hon jätteglad! Konstigt nog så tycker jag det är skit kul att städa hos andra. Brukar också diska hos min storasyster när jag är där, alltså jag hatar disk!!

Jag och Amanda bestämde oss senare för att ta en powerwalk. Vi gick rätt långt, vi gick igenom min gamla hemtrak, sörbyängen. Det var så himla mysigt, när man bor i stan och ser höga hus osv och inte varit bland såna trakter sen vi flyttade hit, allt var så smått, som pepparkakshus! Massa minnen kom tillbaka och så mycket nya lägenheter, sjukt!

Nu ligger jag sängen, ont i benen! Ska strax stänga av datorn och försöka sova. Imorgon är det äntligen fredag har längtat som bara den.

Godnatt. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0