MÅNDAG

Hej! Hoppas ni haft en bra start på denna vecka, trots vädret. I morse försov jag mig, kom till jobbet tjugo minuter försent. Cycklade som en tok på tvåans växel det borde ha sätt riktigt roligt ut. När jag kom till jobbet va jag så varm att jag kände hur det pumpade ut svett, stod i underkläder i några minuter i omklädningsrummet och viftade med några papper som låg på bordet för att svalka mig haha.

Jag va tvungen att ta bussen hem för att min storasyster har min cykelnyckel. Så fick ta bussen hem. Tog mig en stunds vila när jag kom hem och nu ligger jag bara här på soffan i vardagrummet och inväntar på att Idol ska börja! Hoppas att vi får se nya favoriter idag också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0