MÅNDAG

Hej! Jobbet idag gick bra. Vid 11 tiden så gick diskmationen sönder, igen. Halv tolv börjar eleverna att äta och jag fick stå och hand diska en cirka en timme. Det gick fort att få undan allt när diskamaskinen lagades igen. Idag slutade jag som jag skulle kom hem vid halv fyra. 

Har tagit med en powernap och vaknade för en liten stund sen. Ikväll ska jag träffa julia och se Idol med henne. Vi har inte sätts sen jag tattuerade mig, så det är på tiden att vi ses. Ska bli jättetrevligt!

Mamma kom nyss och berättade att Jonas(han som har lägenheten) har pratat med fastighetsägaren och dom sa att dom måste ta personen i deras kö först. Så om en månad vet jag om jag får den eller ej. Känns ju inte så jättekul, men får hålla tummarna!


riktigt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0