LÖRDAG

Hej! Igår hade jag en riktig guld kväll. Jag och Amanda satt hema hos henne och drack gott pratade massa lyssnade på musik och hade det riktigt trevligt. Mot tolv tiden blev det en spontan utgång till Ritz, va väl helk ok! Första gången på länge hängde vi på en efterfest med några killkompisar i deras studio, riktig snygg. Jag satt för det mesta med glass vatten i handen och var otroligt trött. Vi kom hem till Amanda klockan sju imorse och vaknade runt två tiden. Det var en kanon kväll! Tack.
Köpte med mig mat från rosalise innan jag gick hem. Sitter nu propp mätt i soffan och kollar på friidrott! Blir en lugn kväll. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.



kväll sol på balkongen ikväll, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0