LÖRDAG

Hej! Ledsen för dålig uppdatering. Dom senaste dagarna har jag fått jobba över och efter varit helt jäkla slut efter. Igår kom jag hem vid sex tiden, åkte upp till stan direkt efter jobbet och inhandlade mig some stuff. Duschade och gjorde mig ordning för en kväll med Amanda och hennes vän Madde. Vi var hos Amanda och drack gott, lyssnade på musik och pratade. Halv tolv kom taxin och vi åkte mot Kåren och dansade loss. Spenderade natten hos Amanda! Hade en jättebra kväll.

På vägen hem köpte jag lite mat, va så hungrig. En stund senare åkte jag och mamma och kollade på en lägenhet som jag troligen ska ta över. Den va jättemysig och fin 1.5 rätt centralt. Så bara att hålla tummarna! 
Kom nyss hem från farmor & farfar. Ätit gott och spelat kort :) Jag är så pass trött just nu att jag inte ens orkar prata eller sitta upp. Ska lägga mig i soffan och kolla på tv och ta det lugnt resten av kvällen.Ni får ha  en fortsatt trevlig och rolig lördagkväll! Puss&kram


Duschtvål & Bodylotion från Kicks. Luktar så otroligt gott
Ögonfransböjare & Foundation/Puder från Make Up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0