HELGEN

Ledsen för dålig uppdatering i helgen. Men har haft annat för mig! Haft det en mycket trevlig och mysig helg. 
I lördags jobbade jag  och två till från jobbet på ett bröllop där vi serverade för 85 pers, gick väldrigt bra tycker jag! Det blev mycket spring upp för trappan många gånger. Klockan 22.30 skulle jag och ena kollgan bära upp bröllopstårtan upp för två trappor, när det va två trappsteg till kände jag hur orken i armana börja ta slut, snabbt fick vi ställa ner ställningen på golvet och sedan lyfta upp den på bordet.De va sekunder tills jag kunde ha tappat den alltså haha. Fy va tung den var! Jag kom hem runt halv tolv på kvällen.

Idag har jag vilat hela dagan! Gick hem till Amanda innan Idol börja. Efter det satt vi och prata massa och bestämmde oss för att tattuera oss den 25te plus köpa gymkort. Vi är otroligt taggade inför att börja träna rikigt hårt.

Ligger i sängen rätt så trött ska försöka sova strax så jag är pigg imorgon bitti. Hoppas ni har haft en bra helg! Puss.


jag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du tatuera? :)

2011-09-05 @ 08:24:46
Postat av: SV;

Ska tattuera en text :)

2011-09-05 @ 15:43:16
Postat av: A

vart på kroppen? =)

2011-09-07 @ 21:13:18
Postat av: SV;

Åvanför skulderbladet :)

2011-09-07 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0