HELGEN

Hej! Jag har inte haft tid att blogga nåogt dom senaste dagarna. I fredags så var jag hos Amanda. Vi lagade tacos, tittade på idol och drack gott. Var stört gott med tacos! Sedan skulle vi ute till Ritz men jag hade glömt mitt legg hemma så jag sa åt amadna att hon kunde gå in med sin vän och att jag går hem till henne, eftersom jag skulle sova kvar hos henne. Jag la mig och sov direkt.

Igår kväll så spenderade vi kvällen hos henne, köpte mat och började sedan förfesta. Vi drog vidare mot Kåren. Det var riktigt kul, bra musik & bra folk!

Nu är jag hemma och väntar på att pappa. Han ska ringa och säga vad han ska laga för mat och sedan ska jag åka dit för lite lunch. Börjar bli rktigt hungrig känner jag!


fredags.

igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0