BEST FRIEND

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag mår bara bra! Efter jobbet så åkte jag hem direkt, när jag kom innanför dörren ringde Amanda mig och ville träffas för hon hade en överraskning till mig sa hon. Blev galet nyfiken! Vi möttes utanför mig och vidare mot rosalise. Satt och pratade och blev så sugen när jag såg henne äta favoriträtten haha. Överraskning var att hon hade köpt fem olika jättesöta fina små saker. Du är så himla underbar, min bästavän, tack så jättemycket! Jag visar er dom imorgon under eftermiddagen.

Vi hann gå på stan en stund. Hittade en top och en halsduk från gina och sen köpte jag mig en hoodo tröja från h&m. Sånt som behövdes! Efter stan gick vi hem till mig för att färga hennes hår och titta på Idol. Jäklar var Andre är grym och Olle, så himla gullig! 

Nu har jag och min syster lagt oss i mammas ohch jockes super sköna säng. Dom har åkt till västkusten tills på söndag! Skönt med ensamhet :)

Godnatt :*


hur vackra som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0