THE WEEKEND AND TODAY

Hej. Hoppas ni mår bra och har haft en bra helg. Jag mår kanon bra och har haft en jättebra helg. I fredags så låg jag bara hemma framför tv och slappa. Satt med mamma, jocke och några vänner till dom en stund och prata lite, trevligt! I lördags så blev det en kväll med Amanda, vi satt hemma hos henne och förfesta och sedan tog vi taxin till kåren och dansade loss hela kvällen. Igår så var jag bara hemma, vaknade upp vid 1 tiden och låg framför tvn hela dagen.

Ny vecka. Dagen på jobbet idag gick bra, det var rätt lugnt! Är lite avis på alla skolbarn som har höstlov, skulle inte vara fel med lite ledighet! Träningen har jag tagit liten pause ifrån några dagar, har kännt mig lite snuvig och rätt seg, så ville inte ta chansen att fortsätta träna och bli sjuk. Men på onsdag drar jag nog igång igen :)

Nu ska jag koka te. Kram!

fredags vid salongbordet.
lördagskväll hos amandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0