DAYS

Hejhej! Ledsen för dålig uppdatering. Men söndagar brukar jag ha en blogg fri dag!

Hoppas ni mår bra iallafall! Jag mår kanon. Jag hade en bra helg. Fredags så var jag ju med några vänner här och seden blev det utgång. Hade en bra kväll! I lördags så var jag bara hemma med syrran som gjorde mig sällskap. Senare på kvällen kom Sara till mig och vi bestämde att vi skulle fräga hennes blonda hår till brunt. Vilket vi gjorde! Passar henne riktigt bra. I söndags så kom mamma och jocke hem så jag och linn plockade undan lite innan. Efter det så gick jag ner och köpte lite mat och gick hem till stora syster och kollade på nya avnistten av grey's anatomy. Sjukt bra serie!

Igår träffade jag Ida på eftermiddagen. Vid halv sju gick vi in på hm och kollade lite och jag fick tag i en beige siden mjukisdress, dock satt byxorna inte så bra så dom ska jag lämna tillbaka. Sen blev det en vanlig grå mjukis trörja från bikbok. Efter stan så gick vi till en restaurang som heter Saigon för käka middag, det var hur jäkla gott som helst. Satt där en stund och prata och hade det trevligt, sen gick vi mot sf bio för att se crazy stupied and love. Den va riktigt rolig och rätt bra! Så jag har haft det riktiga bra dagar den sistone. Hoppas ni också haft det.

Nu är Ida här och vi ligger och snckar lite girltalk som behövs ibland! Denna tjej är riktigt underbar <3


middagen på saigon

inne på bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0