SUNDAY

Hej! Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra helg. Min har varit kanon bra, en väldigt skön och rolig helg! Sov ut riktigt ordentligt idag, tror klockan hann blo tolv! Riktigt skönt. Har inte haft något för mig på hela dagen bara slappat på sängen framför tvn. 

Kom nästan precis hem från Julia & hennes pojkvän Rambod. Vi köpte med mat från Burger King och åkte hem till dom för att kolla på film! Jag hade laddat ner några filmer och det vi valde att se va friends with benefits. Tyckte faktiskt att den va rätt bra. Finns ju såklart bättre!

Nu ligger jag i min säng och bläddrar bland tv kanalerna, brukar gå någon film på söndagar vid den här tiden men idag är det dåligt med det så jag säger nu godnatt & sov så gott :) Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0