ONSDAG

Tja redan onsdag, sjukt snabbt dagarna går. Hoppas ni alla söta mår bra idag. Jag själv mår kanon! Det har varit en helt okej dag. När jag vaknade mådde jag så himla illa trodde jag faktiskt skulle kräkas. Efter några minuter på väg till bussen kände jag hur min mage behövde frukost, det var nog därför jag mådde så illa! Har en två gånger förut att jag kommit till jobbet kännt mig jättehungrig och kräkts upp bara vatten, då snackar vi tom mage!

Tog en powernap när jag kom hem och sedan vid sex tiden gick jag iväg till gymmet. Joggade nog mer än vad jag gick idag, nästan 6km på en timme körde jag idag! Känns riktigt skönt.

Nog för idag, är riktigt slut. Har duschat & tittar nu på favoritserien Greys anatomy och äter ett saftigt äpple. Hörs mer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0