GOOD DAY

Hej! I eftermiddags gick jag en sväng på med Amanda. Köpte lite saker jag behövde, har inte haft pengar på en hel månad(fick ej lönen förra månaden) så har levt väldigt fattigt. Så lite saker va jag tvungen att inhandla. Vi käkade lite på stan och gick sedan hem till henne och bara tog det lungt en stundnd. Håll på frysa ihjäl på vägen hem satan vad kallt det är ute, känns som det är flera minus grader ute! Tror vintern är på ingång. 

Ska alldeles strax borsta tänderna & krypa ner i sängen och se lite på tvn innan jag somnar. Imorgon är det äntligen fredag. Ska fira min närmaste vän Julia som fyller hela 20 år! Artisen J Boob som ni vet gjort hit låten 
'lets do it again' kommer hit till Örebro och spelar loss på kåren! Kommer bli en helgrym kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0