FARFAR 70 ÅR!

I Lördags så firade vi min underbara härliga goa farfar som fyllde 70år! Vi hade en lite fest för honom på mitt jobb med alla hans 8 syskon (fattades 3) och hans släkt, haha galet. Jag, mina två systrar Linn & Emma, pappa och min farbror fixade ordning allting, farbror Jocke är kock så han lagade maten, otroligt gott var det. Pappa hade bakat massa gott till efterrätt och en stor prinsesstårta för cirka 40 pers, jag och Linn dukade fint, tog hand om disken och serverade ut förrätten. Hela kvällen var mycket trevlig, ett live band hade farmor fixat också som spelade lite när vi åt osv. Riktigt mysig kväll!

Två bilder från kvällen jag hann ta lite snabbt.


såhär såg dukningen ut, blev mysigare när ljusen blev tända på borden.

förrätten, dom va så goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0