ONSDAG

Hej. Vilket varmt och hälrigt väder vi har. Efter jobbet åkte jag in till stan för att köpa födelsedagspressent till mamma efter det gick jag raka vägen hem för att lägga mig i solstolen på balkongen, vilket var hur skönt som helst, somnade till en stund och gick sen in för att vila lite mer i sängen.

Har tränat en timme på crosstrainern, det var verkligen skönt med en sval kall dusch efter. Har precis ätit och mumsat i mig jorbgubbar med vaniljgalss med mamma och jocke ute på balkongen. Trevlig stund.

Har rätt fullt upp dom har sista dagarna rätt stressigt också. Har tvätt tid imorgon klockan 5 till 9 kloclan 7 är jag & syster bjuden på middag hos pappa. Måste också hinna stor städa mitt rum och lägenheten innan fredag och börja packa till resan. På fredag slutar jag runt halv 3- halv 4 raka vägen hem och duscha och göra mig ordnin duka fram all mat som ska fram. Gästerna kommer halv 7! Kommer bli hur trevligt som helst.

Ska bli så kul att träffa mina fina vänner jag inte träffat på länge! Saknar er.


1 år sedan


Kommentarer
Postat av: sandra

& de ska bli kul o träffa dig!Så länge sen vi sågs :)

miss u!

2011-06-30 @ 09:38:38
URL: http://scenbloggen.com/sandrahauge
Postat av: Maja

Du är väldigt lik Agnes från Idol =)

2011-07-14 @ 21:43:30
Postat av: SV;

Jag har fått höra det förut, jag ser inga likheter. Men tack så mycket :)

2011-07-15 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0