HEI

Hoppas ni alla mår bra! Jag mår toppen förutom att jag åkt på en förkyldning, hostar som en galning. Det började redan på resan att jag hade halsont och lite snuvig. Dom senaste dagarna här i Örebro har vi haft det så himla varmt, nästan så man tycker det är jobbigt. Men man ska ju inte klaga!

Igår fick vi riktigt oväder, regnade blixtrade & åskade som bara den! Läste på aftonbaldet förut idag att det kommer in mer oväder, hoppas att alla studenter klarar sig från det på fredag! Sommar och sol vill vi ju ha.

Eftersom vi hade så otrolig kul och underbart i spanien vill vi verkligen tillbaka till Playa De Palma, så jag och syrran kollat runt lite på billiga hotel där och hittade riktigt billigt hotel, flyg och frulle som ingår för bara 3800, så förhoppningsvis den 20de juli åker vi. Jag syrran Julia & Vicky!!! Crazy :)


På hotelrummet efter en skön dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0