FRÄSCH

Kom hem från en powerwalk för en stund sen. Där så himla skönt att ta på sig hörlurarna, gå till musiken och komma på andra tankar. Sällskap skadar inte heller! Ibland kan det vara skönt att bara tänka och gå för sig själv :)

Precis kommit ut från en skön dusch, nu är man mjuk och luktar gott ;) Imorgon är det fredag, ska bli så med helg! Nu ska jag göra ordning en god macka, borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och lititta på tvn. Sen sova för natten.

Föressten så är det inte så länge kvar tills jag fyller år! 27 juni.


jag & pappa ligger och steker på standen


Kommentarer
Postat av: Anonym

handlade inte du något i spanien ? isåfall vad ? kan du inte lägga upp och visa ? :)

2011-06-12 @ 15:58:33
Postat av: SV;

Jag handlade två klänningar :) Absolut kan jag visa dom någon dag.

2011-06-12 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0