26/6

Hej! Hade det mycket trevligt igår hos min syster, blev massa prat och gott att äta. Vid halv 2 kom jag hem och kunde somna ganska fort.

Imorgon fyller jag & min syster hela 21 år! Tiden går ju så fort. Kommer bli nästan som en vanlig vardag för oss, vi ska jobba som vanligt. Mot kvällen firas lite med god mat med familjen. Den 1 juli på fredag alltså ska vi fira istället, det blir ett dubbel kalas jag linn & mamma ska ha tillsammans eftersom min kära mamma fller 46 år. Då kommer släkten och mina fina vänner. Men det blir inte heller något stor firande för jag, min syster och jacqulie ska ta bussen på natten mot arlanda och sen på lördag morgon sitter vi på planet till Mallorca!! Underbart skönt och kul kommer det att bli.

Ska byta om till träningskläder nu och sen cykla och lämna tillbaka min väns cykel som jag lånade i fredags. Blir en powerwalk hem.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Petra Andersson

Goddag! vad spännande dina poster verkar! lär med all säkerhet läsa igen. :) Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-06-30 @ 16:51:02
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0