14 JUNI

Hola! Hoppas ni mår bra. Det har varit en väldigt väldigt långsam dag idag, tiden har gått så otroligt sakta. När jag kom hem från jobbet gick jag och la mig en stund blev alldeles för sent igår, tror jag nog somna runt 2-halv3.

Vaknade av att pappa ringde mig. Vi åkte hem till farfar en sväng för att han skulle hjälpa mig med min dator. Jag har varit utan ljud i två veckor, men nu fungerar det som det ska! Det var jag själv som trollade fram det tillslut ;) Så nu är jag mycket glad och sitter med hörlurar och lyssnar på massa bra musik.

Nu ska jag titta på so you think u can dance och sedan sova. Godnatt puss :*

andra dagen i playa de palma, så hälrigt & varmt de va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0