TORSDAG

Hej! Vädret är lite hur som helst idag. Regnar och har sol. Blev väck klockan tio av att telefonen ringde! Låg och drog mig en stund sen gjorde jag ordning frulle och sätte mig på balkongen. Efter att jag läste må bra tidningen så lutade jag mig bakåt och vilade en stund. Blev rätt molnigt då jag gick in och la mig i sängen och sov en timme, jag är så sämst.

Har gjort mig ordning och väntar på klockan ska bli 4, då jag ska möta upp Shaggy för en stund på stan :) Vi har inte sätts sätss vi kom hem från resan så det ska bli kul att träffa henne igen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vilken härlig utsikt!

2011-08-06 @ 20:20:52
Postat av: SV

Den är helt underbar, perfekt att sitta där såna här kvällar och ta ett glad vitt.

2011-08-06 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0