THIS DAY

Hej! Hoppas ni mår bra, jag mår kanon, lite halv seg sådär. Idag vaknade vi runt halva elva och gjorde iordning frukost direkt och satte oss i vardagsrummet och kollade på Ellen DeGeneres Show, hon är för jävla skön brud. Sara åkte hem för en stund sen. Jag har städat och plockat undan lite. Imorgon kommer som sagt mamma & jocke hem på förmiddagen då blir dom nog galda när dom kommer hem och der ser städat ut.

Jag har nyss stoppat i mig lite mat. Ska vila lite framför tvn och sen hoppa in i en skön dusch. Ikväll kommer några vänner och umågs, utgång eller inte återstår att se!

Mina kära systrar är här nu också!
Puss sålänge.


jag & sara igårkväll, nördar framför varin dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0