SÖNDAG

Hej! Hoppas ni alla har haft en trevlig och skön helg. Min har varit rätt lugn. Igår kväll gick jag & min storasyster och hyrde film, chips ostbollar och dipp, köpte med oss mat från rosalise. Ida & Linn kom förbi och gjorde oss sällskap också. Vi hyrde filmerna the Switch & Just Wright. Dom var riktigt bra, den jag gillade mest var Just Wright den handlade om basket & kärlek precis det jag tycker om. Så den tycker jag ni ska se om ni inte har sätt den.

Idag har jag legat på balkongen och solat, känns som det var längesen det var sånt här väder. Läste på na att nästa helg blir det 27 grader! Nice. Var för en stund sedan nere hos syster för att kolla på kattungen hon skaffat idag, så himla söt och liten men hon va riktigt rädd, stackarn.

Imorgon börjar jag jobba igen. Känns faktiskt sådär skulle vilja ha ett par veckor till. Har haft tre riktigt sköna veckor. Slappat för det mesta. Det ska bli skönt att få röra på sig och träffa den underbara personalen. John Buerskolan & alla andra skolor drar igång snart också så då blir det en heldel att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0