ONSDAG

Gokväll! Äntligen hemma. Satt hos frissören ett par timmar. Antonio (frisören) hade kollat lite på bilden jag la upp som jag tänkte gå efter. Han tog en slinga av håret och testade den färgen. Han visade mig sedan den och han fråga om jag ville ha det så eller lite mörkare då sa jag att jag ville ha lite mörkare...Nu är jag brunett kan jag tala om för er haha. Skiftar lite i blekta slingor i också.

Pappa kom och hämtade upp mig efter jag blev klart. Vi åkte till mediamarket först och kolla lite vad dom hade att erbjuda. Samsung Galexy hade dom slut på men fanns så att dom kunde skicka hem sen men bestämde vi oss för att åka vidare, På mobilzera fanns den. Så nu äger jag en Samsung Galexy S II! Fattar ingenting men det kommer med tiden haha.

På TV11 just nu är det Dirty Dancing2, så himla bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0