MOVIES

Om en dryg timme ska jag börja laga lite mat. Det får bli rätt enkelt idag, pommes, stekt kycklig, sås, sallad och en god dressig till det, i egentligen försöker jag låta bli sån mat bland annat pommes men det är ju så himla gott och de va ju rätt länge sen jag smaskade i mig det så ikväll får jag una mig det 

Detta är filmera jag lånade. Har sätt ett par men jag är sån som kan se samma filmer om & om igen.



Lånade en skärckfilm också som jag dock redan har sätt, jag som verkligen hatar det skärckfilmer blir lika rädd varje gång även om jag sätt samma film en gång tidiagre, den får jag titta på med någon vän, aldrig ensam,ja är en riktig mes haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0