HAIR

Jag känner verkligen att jag måste gå till frisören och fixa till mitt hår. Utväxten börjar bli lite väl enorm. Vissa har sagt att jag ska ha det som det är, för det är snyggt med utväxt,  men jag känner att jag vill fräsha till det lite göra det lite mörkare kanske..

Fick en kommentar där det stod varför jag inte säger att jag har löshår och varför det ser kortare ut på vissa bilder? Då kan jag svara att nej jag har inte löshår. Tycker det är finare om man har sitt eget som det är. Håret ser väl kortare ut från olika vinkar eller hur man har håret. Hade löshår ett tag när jag blev brunett första gången.


sist jag var hos frisören för att slinga mitt hår


något såhär skulle nog passa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0