FREDAG

Godkväll. Hoppas ni har haft en trevlig dag! Har ju varit jättefint väder idag, synd att man inte tog vara på det. Inatt kunde jag verkligen inte sova. Låg vaken vid fyra imorse. Klockan halv sex gick Ida härifrån för att jobba, jag la mig igen och somna om. Vaknade runt tolv av att det ringde på porten då var Ida som kom tillbaka. Vi kröp ner i sängen och tittade på pretty little laiers.

Klockan 8 gick jag ida & min stora syster till Coco Thai. Thaimat och kinamat är absolut min favoriträtt! Så himla gott. Det blev en förrätt, varmrätt & efterrätt. Mätta och belåtna gick vi därefter hem till syster för att testa lite heel, hon har typ 25par. Jag som har så breda fötter kunde ju då inte få i en fot i någon.

Ska bara ringa ett smatal och sen försöka sova, känner att jag börjar bli riktigt trött.
Har haft en mycket trevlig & mysig dag.



jag bara älskart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0