13 JULI

Hej! Ledsen för dålig uppdatering men har haft lite annat för mig. Dom senaste dagarna efter jag kom hem från resean har jag umgåtts med mina fina vänner, varit ute och promenerat och haft myskvällar! Har också 3 veckors semester nu, underbart!

Mamma och Jocke åkte till väsktkusten i söndags. Dom har bekanta som äger en fin stuga i hamburgsund som dom får låna/hyra. Jag har varit där ett par gånger och det är hur fint som helst. Dom kommer hem på fredag och sen på söndag direkt åker dom iväg igen till Rhodos en vecka. Det blir sköna 2 sköna ensama veckor :)

Igår kom Sara hit. Vi lagade mat igår och kollade på 2 filmer, it's complicated & the blind side. Riktig bra filmer. Hon spenderade natten här också. Vi har precis ätit frukost ute på balkongen i härliga solen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0