TISDAG

Hej. Hur mår ni? Jag mår bara bra förutom att jag känner att jag håller på att bli förkyld och det får jag verkligen inte bli just nu. Hur som helst går det går det jättebra på jobbet, trivs så himla bra där, trots att det har varit rätt stressigt och kan bli lite mycket ibland,  jag är sån person som inte tål stress, blir helt förstörd av det. Men hela förra veckan och denna på började vecka har det gått så bra. Hoppas det fortsätter så :)

Vaknade iallafall för en liten stund sen från en skön powernap. Kände verkligen hela dagen hur trött jag var. Dagen började lite sådär. Att möta otrevliga människor (busschaförrer) på morognen är inte det bästa för humöret, iallafall mitt. Man blir ju så glad när alla andra är glada synd att dom flesta busscaffisar inte är trevliga.

Strax ska jag pallra mig till gymmet och promenera lite förskigt på löpbandet. Igår powerwalkade jag fem kilometer och styrketränade överkroppen innan.  Känns  litegrann i kroppen idag! Skönt.

Hörs senare. Kram


Hur mysig och snygg är inte denna päls?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0