ONSDAG

Hej! Fan det är redan onsdag. Hoppas ni där mår bra, jag mår helt okej! Snuvig fortdarande. Igår fick något strul med ryggen igen som jag tidigare har haft. Kan då inte röra mig eller andas in andetag när det kommer som hugg "attacker". Sjukt jobbigt! Nästa gång kommer jag nog åka och kolla upp det. Det konstiga är att det alltid går över efter två dagar, vilket dock är skönt så jag inte har det i flera dagar och inte kan göra något. Idag hade jag väl bara tur att det gick över. Vill att allt det sjukliga ska försvinna så att jag kan börja träna igen, jag som kom var sp duktig och kom igång med det så bra! Får ta och äta massa v-vitaminer ;)

Tog som vanligt min powernap efter jobbet. Skulle lätt kunna sova 24 timmar haha. Nu sitter jag nere hos min stora syster, chillar & myser med bella (syrrans lilla kisse) Vi ska om en stund gå och köpa lite käk. Blir nog Rosalise's himelsk goda kyckling-currysallad.

Ikväll kl 21.00 är filmen Fast and Furious Tokio Trift, en av dom bästa av de filmerna tycker jag :)




































jag linn och emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0