KVÄLLS INLÄGG

Go kväll på er! Hoppas ni mår bra. Idag har det varit en liten kaos dag på jobbet idag. Alla hade mycket att göra och vissa saker blev fel osv. Men det löste sig och allt blev bra tillslut :) Kom hem och la mig i sängen och tog min 2 timmars powernap. Sedan gick jag hem till pappa där Emma, Linn & Sara var också. Blev kort spelet gin rummy hela kvällen. Trevligt!

Ligger i min varma sköna säng nu och ska kolla på sex and the city som börjar när som helst. Hoppas ni haft en bra dag. Imorgon är det fredag, igen! Dagarna bara rinner iväg. Har inga planer i helgen, tar nog som den kommer :) Nu ska jag stänga av och försöka sova. Godnatt min fina :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0