KLAPPAR, CHECK

Hej mina underbara! Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit jättebra, bra dag på jobbet och efter jobbet spenderade jag tre timmar på Marieberg galleria med min underbara fina vän Ida. Handlade mina första julklappar och blev faktiskt klar med alla. Känns otroligt skönt att ha det gjort! Efter mycket spring in och ut i butiker i tre timmar så tyckte jag att förtjänade lite fina saker till mig själv också ;) Visar er det imorgon om jag har tid då.

Har slagit in alla klappar nu och sitter i sängen och tittar på X Facor Usa. Så otoligt duktiga! Min favorit är Astro, Josh och Malenie :) Ikväll blir det tidigt i säng är helt slut efter idag.

Vi hörs imorgon. Godnatt :*


innan shopping i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0