FRIDAY

Go kväll! Ledsen för dålig uppdatering. Men jag hoppas ni mår bra, jag mår alla tiders! Idag har jag varit så otroligt trött hela dagen, trodde jag skulle stå och somna på jobbet faktiskt. När jag kom hem från jobbet la jag mig ner i ett varmt skönt bad..och somnade. Duchade och gjorde mig ordning inför kvällens basket match och promenerade i kylan. Riktigt kallt är det ute nu.

Ligger hemma i sängen nu och ska strax borsta tänderna och krypa ner i sängen! För i morgon ska jag upp rätt tidigt för att göra en liten change! Ni kommer få se det imorgon.

Godnatt :) Hoppas ni är ute och roar er & har en trevlig fredagkväll.


jag för en stund sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund

2011-12-04 @ 14:11:26
Postat av: Svar

Kanske jag skulle kunna ha någon dag! Om du vill fråga något du så är det bara att fråga? :)

2011-12-04 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0