FREDAG.

Hej! Äntligen är det fredag & imorgon är det julafton. Vad tiden har gått snabbt tycker jag. Hoppas att julen försvinner snabbt också.

Hoppas att ni mår bra. Jag mår inge vidare alls. Är förkyld & har feber, typiskt sådär nu innan jul. Slutade ett idag på jobbet, åkte direkt hem och la mig och sov några timmar som verkligen behövdes, har inte sovit på nästan tre dygn. Det är också väldigt skönt att sova på eftermiddagarna, bland det bästa! Väldigt skönt också att jag handlade klart alla julklapparredan förra veckan. Skönt att slippa tänka på det en dag innan julafton.

Har städat undan lite i mitt rum, duschat och precis ätit lite middag. Jag ska snart gå ner till min stora syster och mysa lite med kissen medans syster är hos sin vän ikväll :)

Ha en bra fredagkväll. Kram på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0