WHAT A PAIN..

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag mår inge vidare alls, har nog aldrig haft sån smärta i halsen någonsin. Imorse trodde jag seriöst att det skulle sluta på akuten. Halv 6 imorse fick jag nog och jag bört ut i tårar på sängkanten, smärtan när jag svalde går inte att beskriva, kändes som en kniv som skar emot halsen varje gång jag svalde. Det värkte i hela halsen och på ena sidan halsen hade jag så ont kunde knappt ta där. Somnade om till slut vid halv nio och ville verkligen inte vaknade mer.

Vid 11 på förmiddagen vaknade jag av att Amanda ringde mig, jag tryckte på ignorera knappen för jag vågade inte öpnna munnen för att prata, så jag smsade henne. Hon kom förbi för att hämta sin sminkväska men det blev att hon stanna kvar tills klockan 18.00! Trevligt med hennes sällskap :) Halsen va mycket bättre när jag vaknade men har fortfarande rätt ont när jag sväljer. Har nog åkt på något för jävligt..

Är inne på min tredje kopp te, blir den fjärde nu framför tvn med mamsen!
Puss.
grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0