LÖRDAG

Hej! Hoppas ni mår bra. Jag mår toppen :) Idag vaknade jag klockan ett av att jag hade så ont i magen och var hungirg. Hade inte ätit sen lunch igår. Amanda kom hit vid två och då gick vi på stan en sväng och kika runt lite. Vi va så hungriga så vi bestämade oss för att sätta oss och äta på burgerking. Gick sedan och satte oss vid slottet och prata lite.

Klockan 6 var jag pappa emma & linn bjudna tilll en ny öppnad restaurang som hade premiär ikväll som ligger här på järntorget. Pappa och ägaren känner varandra sen tidigare så han hade sagt förra veckan till pappa att vi var varmt välkommna. Denna restaurang ligger i vägg med rosalise som den här ägaren också äger. När vi kom dit så fick man ta lite plock mat som smakade jättegott. Mycket snyggt och fräsht.

Ikväll blir det lördagsmys hemma, jag så himla trött!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0