WORK

Tänkte visa och skriva lite till er som är lite nyfikna vart & vad jag jobbar med! Jobbar i en restaurang som ni ser heter Mersmak som ligger i John Buerskolan. Vi är ett egetföretag men att själva skolan har köpt in sig hos oss för att elevera ska kunna äta. Vi lagar alltså maten åt eleverna på skolan. I september kommer dom ha en egen ny matsal som kommer att ligga någonstans i skolan, då kommer vi att skicka mat dit och ha pesonal som står där. Vi skickar även ut mat till 4 andra skolor. Vi har personal som jobbar ute på örebro flyget i cafet där, dit skickar vi också ut mat och mat till flygen som åker. Vi har även personal som jobbar i brunspaken i cafet, där brukar olika musik band spela. Dit gör vi mackor som är beställda bakelser och massa annat. Det jag brukar göra när jag kommer på morgonen är att packa matlådor till 11 stycken olika företag, tycker det är jättekul!

Allt gör vi hos däroch det är så himla kul att hålla på med detta! Jag trivs verkligen. 

MER INFO, KOLLA HÄR; http://www.mersmakorebro.se/bageri.html

Kassan (där också gästerna tar sin mat)

sallads buffén

elev matsalen (den kommer att flyttas framöver)

gästmatsalen.


fler bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0