TODAY

Hej! Har sovit en stund. Alltid lika skönt att ta sig en powernap på eftermiddagen efter jobbet. Några vänner har frågat mig om jag ens kan sova på kvällen och det kan jag. Jag är mycket piggare på morgonen när jag vaknar och men är mycket tröttare och segare på morgonen om jag inte tagit en powenap. Dock stänger jag av datorn vid tolv och sen somnar jag runt ett. Men får ändå åtta och en halv timmes sömn ;)

Just nu invätar jag på min storasyster som är hos min kusin Daniel som fyllt 20 i lördags. I fredags flyttade han och han flickvän hemifrån till stan, jag har inte varit där än och kikat men jag har sätt en bild och det ser jättefint ut. När hon är hemma ska jag gå ner till henne och fortsätta att kolla på one tree hill.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0