TISDAG

Tja! Idag har det varit en kanon dag på jobbet hoppas den blir lika bra imorgon. När jag satt på bussen påväg hem så somnade jag till flera gånger. Hade armbågen som stöd i fönsterräcket och lutade kinden mot handflatan, flera gånger så åkte armbågen bort från fönster och huvudet nickades till en antalgånger. Tur så var jag nästan ensam på bussenannars hade jag nog fått höra massa skratt haha. Somnade rätt så snabbt när jag kom hem.

Imorgon eller någon dag i veckan ska jag gå iväg och köpa mig ett halv år gymkort på Ökk(idrottshuset) Komma i from och att ha något att göra på dagarna efter jobbet. Har tänkt mig en timme och trettio minuter på löpbandet där jag kommer gå/jogga & löpa mest sedan styketräna armarna lite lätt och rumpan ska tränas hårt haha.

Har bestämt mig för en ny tattuering, denna gång blir det en text :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0