TISDAG

Jag är fortfarande krasslig, Idag har jag haft en vilo dag! Tog mig upp till tvättstugan och tvätta mina kläder och sängklader och sen har jag bara legat i sängen hela dagen. Imorgon ska jag nog ta mig till jobbet och efter jobbet kommer min vän Sandra hem till mig en sväng. Vi har inte träffats sen jag hade födelsdedagskalaset med mamma och natten jag linn och shaggy åkte till spanien. Så det ska bli jättekul att träffa henne. Julia kom hem idag också från Mallis, henne måste jag också träffa någon av dom här dagarna :)
Har tittat på två filmer nu ikväll. No Strings Attache, den är jättebra. How Do You Know, helt ok! Har bäddat ner mig i sängen som luktar så gott efter tvättmedlet.
Godnatt & sovgott. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0