SÖNDAG

Hej! Hoppas ni haft en trevlig helg. Denna helg har jag bara tagit det lugnt. I fredags så var jag bara hemma hela dagen, halsen hade blivit bättre. Amanda kom hem till mig och vi kollade på två filmer. Hade det jättemysigt! Igår så fick jag tillbaka smärtan i halsen så jag låg mest bara hemma hela förmiddagen. Mot kvällen gick jag ner till min storasyster där pappa och linn va också. Vi drack lite kaptenmorgan och cola, lyssnade på musik och pratade, riktigt trevligt :) Efter en stund så kom mamma och jocke ner en stund för att hälsa på bella, men det slutade med att dom va här en bra stund. Klockan hann bli runt tolv och då betsämde vi oss för att gå och äta, slutade med en pizza :)

Idag vaknade jag sent, sov så himla skönt! Amanda kom förbi och behövde prata och har varit med henne hela kvällen :)

Nu sitter jag hos min storasyter och ska vara kvar här tills på tisdag. Hon ska nämligen vara kattvakt åt sin bästavän som är utomlands då ställde jag upp och sa att jag kan vara kattvakt åt bella, haha! Imorgon blir det jobb för min del. Ska bli skönt att göra något efter en veckas säng liggade.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0