PAIN

Hej! Halsen blev värre igårkväll. Inatt hade jag så ont igen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Gick upp klockan fyra på natten för att göra en kopp te, som inte hjälpte ett dugg. Somnade till slut vid åtta imorse och vaknade av att mamma ringde och påminde mig att ringa vårdcentralen. Fick en tid kvart i tolv. Sen somnade jag om. Så cirka en & en halv timme sömn fick jag.

På vårdcentralen fick jag sällskap av Amanda som kom förbi. Jag fick jag göra några prover i halsen och ett blodprov. Dom sa att det inte visade sig något men att det är ett virus så det ända som hjälper är att vila. Jag håll på dö när dom gav mig det beskedet, för så ont som jag har/haft, att det inte visade sig något känns inge vidare. Vill bara att det ska gå över, nu! Vi gick mot stan för att  ta en lunch och såklart blev det som vanligt på rosalise haha. Satt där minst 2 timmar och prata. Så trevligt :) När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade.

Vaknade för en stund sen och det var så skönt att sova en stund. Har druckit en kopp te och ska lägga mig i sängen igen och slå på tvn! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0