HELGEN

Hej! Hoppas ni haft en kul och trevlig helg. Min har varit hur trevlig och bra som helst! I fredags firade vi min underbara vän Ida som fyllde 19 år grattis igen vännen. Sedan blev det utgång och de va riktigt kul. Igår åka jag och min familj till kusinerna i Kumla för kräftskiva, ett par vänner till min moster och hennes sambo va också där med hennes familj. (hon i svart/vit randigt) hon är också min och syrrans kollega. Dagen och kvällen var grymt trevligt!

Vaknade för en liten stund sen och kollade på klockan 14.40! Hoppade upp i sängen direkt. Sovit bort halva dagen känns inte så jättekul, men det är ju söndag, slapp dag! Tar dagen som den kommer :)

Här är några bilder från igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0