FREDAG

Hej! Jobbet idag gick bra. Skönt ha ändrat om tiderna lite. Nu slutar och börjar jag en timme tidigare än vad jag brukade.Skönt! Hoppade av bussen på stanefter jobbet för att köpa lite saker jag behöver som gått sönder. Bland annat köpte jag data hörlurar, mp3 hörlurar, webbcam, en förpackning med massa batterier, masscara och en foundation.
När jag kom hem städade jag mitt rum, damsög lite i lägenheten och sedan tog mig ett skönt bad, somnade som vanligt! Imorgon vid 2 tiden kommer det cirka 50 gäster hit. Jocke fyller nämligen 40 år! Så stort kalas blir det. Mamma och Jocke har varit uppe nästan i 14 timmar och fixa oxh donat med all mat osv. Så imorgon blir det att stinga upp i tid och fixa det sista. Kommer nog bli en suverän dag. Kvällen kommer avslutas med lite festligheter på dansolvet med vänner :)

Just nu ligger jag på sängen med halsont! Vill verkligen inte bli sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0